top of page

מה הפרחים עושים לנו? 4 סיבות מדעיות לשליחת זר פרחים

כל כך כיף לשמוע דפיקה בדלת, לפתוח ולראות שליח מחזיק זר פרחים ססגוני ארוז בקפידה עם פתק. אבל בינינו, הכי כיף לשלוח פרחים לאהובים או לאנשים שאנחנו ממש חייבים לומר להם תודה. אז כן, תרצו או לא, זר הפרחים הפך לסמל סטטוס ומעין שם נרדף לחיבה ואהבה ומסתבר שיש לזה הסבר מדעי מרתק.


זרי פרחים

מנינו כאן את כל הסיבות המדעיות לשלוח זר פרחים. לקראת הסוף ממתינים לכם רשימה של צבעים והתחושה שהם מעבירים למקבל הזר. אז שווה להישאר.

ההשפעה של פרחים על המוח

פרחים בהחלט מעלים חיוך ויוצרים תחושה אינטימית, אבל לא רק. מסתבר שלפרחים יש השפעה עמוקה יותר ומדעית דווקא על המוח שלנו. כאשר אנחנו מסתכלים על פרחים, הגוף שלנו מעודד הפרשת דופמין המעניק לנו תחושת גמול. למה? כיוון שפרחים מעידים על זמן הפריחה ותחילת עונת השפע והגמול שהאדמה נותנת לנו.


הורמון האהבה פורח

לא רק על המוח שלנו, מסתבר שפרחים גם מעודדים הפרשת אוקסיטוצין שזהו הורמון הקשור לאהבה ורומנטיקה בין אנשים ומעודד ומחייה את מערכות יחסים שלנו. אז אם תהיתם למה בסרטים ובסדרות גברים המחזרים אחרי נשים מביאים להן זר פרחים ענק, כנראה שהם מעוניינים שהורמון האוקסיטוצין יופרש לאוויר עם לבבות ואהבה. תנסו, זה עובד.


תחושה עילאית וערך

כאשר אנו מקבלים זר פרחים, באופן טבעי נרגיש מוערכים בעיני האחר, מה שגורם להפרשת ׳סרוטונין׳ שזהו מוליך עצבי הקיים בתרופות הנוגדות דיכאון. רק נציין שסרוטונין מופרש כאשר אנו מרגישים מוערכים, בדיוק אותה התחושה כשאנחנו מקבלים מתנה או זר פרחים מאדם אהוב. אגב, יכול להיות שזו הסיבה שנהוג לשלוח פרחים כאשר אנו רוצים לומר תודה לאדם שעשה לנו טובה גדולה כמו לרופאים, למורים, לבוס בעבודה וכו׳.


פרחים נותנים תחושה של נתינה ואהבה

פרחים מתקשרים במוחנו לתחושת נתינה, אהבה וטיפול מסור, גם באופן לא מודע. זו הסיבה שטקס הענקת פרחים מעודד תחושות מופלאות של רגש, נתינה ואהבה. אז אם תהיתם למה בחגי אהבה, ימי הולדת וימי נישואין נהוג לשלוח זר פרחים, כנראה שזוהי בהחלט הסיבה.


כי כולם אוהבים פרחים

טוב, זו כבר לא סיבה מדעית, אבל אם נחשבו על זה, פרחים ממלאים את החלל שבו הם נמצאים בריח משכר, נותנים לו תחושה של חיים ובכלל כיף לשים אותם בכל מקום. בינינו, כולם אוהבים פרחים, ולכן אין חשש לרגע שמקבל הזר לא יאהב את המתנה, כך שאין כאן עניין של הימור.


אז אתם כבר בעניין של משלוח זר פרחים מרשים לאהובים, אבל איזה צבעים לשלב בפנים? טוב ששאלתם, כי כל צבע מביע רגש אחר ומתאים לסיטואציה שונה.


אז שנתחיל?

זר פרחים אדום - מסמל חיות, התלהבות, משיכה ותשוקה. הוא יתאים למי שרוצה להעביר תחושה של אהבה.


זר פרחים ורוד - נחשב לצבע נשי המסמל עדינות, רכות, אושר ותמימות. הוא יתאים למי שרוצה לשדר מסר אופטימי.


זר פרחים כתום – מסמל שמחה, יצירה, הארה והמון רגש וחום. הוא יתאים למי שרוצה להעביר רגשות עזים של אהבה ושמחה.


זר פרחים סגול – מסמל יוקרה, עוצמה, שלווה, הגשמה עצמית ואופטימיות. הוא יתאים למי שרוצה להעביר מסר של רוגע, פיוס ויוקרה.


זר פרחים לבן – מסמל מסר של שלמות, אמת ונאמנות אינסופית, התחלה חדשה והוקרת תודה. הוא יתאים למי שרוצה לשדר מסר של נאמנות והוקרת תודה.


זר פרחים צהוב - מסמל אווירה של רוגע, שמחה, אנרגטית ויצירתית, תחושת חיוניות וידידות נפלאה. הוא יתאים למי שרוצה להעביר מסר של שמחה, ידידות ונאמנות.

327 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

זר ורדים ושושן צחור משגע

195.00 ₪

white-bg
Ribbon
זר ירוק עם לבן

350.00 ₪

white-bg
חדש
זר ירוק צבעוני

289.00 ₪

white-bg
Ribbon
זר סגול ולבן

259.00 ₪

white-bg
Ribbon
זר פרחים - בחירת השוזרות

200.00 ₪

white-bg
Ribbon
זר פרחים לראש יום הולדת - בחירת השוזרת

150.00 ₪

white-bg
Ribbon
זר פרחים צבעוני

249.00 ₪

white-bg
Ribbon
זר פריחה צבעונית

259.00 ₪

white-bg
Ribbon
זר צבעוני

220.00 ₪

white-bg
Ribbon
זר צבעוני מיקס

250.00 ₪

white-bg
Ribbon
זר צבעוני צהוב אדום

249.00 ₪

white-bg
Ribbon
סידור פרחים מעוצב

379.00 ₪

white-bg
Ribbon
סידור פרחים צבעוני גבוה

790.00 ₪

white-bg
חדש
<
<
bottom of page