top of page

איך לבחור מתנה מושלמת לחגי האהבה הרומנטיים? 5 רעיונות מעולים

חגי אהבה פוגשים אותנו כמה פעמים בשנה, וולנטיין דיי׳, ט״ו באב ואפילו ימי נישואין נחשבים גם ליום אהבה. בחגי אהבה הרומנטיקה נמצאת בשיאה, כל מי שצפה בסדרות רומנטיות ממתין בשקיקה לאות חיים מבן או בת הזוג וסוג של תשומת לב, לכן זה הזמן לרכוש להם מתנה חלומית.


מתנה רומנטית

קבלו 5 רעיונות למתנות מרגשות


תמיד כיף מחדש לקבל זר פרחים

תרצו או לא משלוח פרחים הפך לסמל סטטוס, כזה שתמיד כיף לקבל שוב ושוב. בניגוד למתנות אחרות.

גם כאשר שולחים זר פרחים, בהחלט אפשר להיות מקוריים ולנסות להפתיע בדרך מקורית על ידי בחירה מדויקת. הנה האופציות:

  • משלוח סקולנטים שתמיד כיף למצוא להם מקום חם בבית או במשרד.

  • משלוח זר בהרכבה עצמית עם פרחים מיוחדים שאתם בוחרים.

  • משלוח עציץ שנשאר לתמיד (עם תחזוקה נכונה כמובן).

  • משלוח סחלבים צבעוניים שתמיד כיף לקבל.


בואו נדבר על שוקולדים

נכון, פרחים מעניקים חיים ומאירים לנו את החלל, אבל בינינו, שוקולד זה יותר לנפש. איזה כיף לשבת בערב על כוס יין טוב עם חבילת פרלינים ושוקולדים איכותיים, כאלה שבכל ביס מרגישים את הארומה של הקקאו. אז כן, רכישת מארז שוקולדים יכולה להיות תמיד מפתיעה וכיפית, ולכן אם לא מצאתם משהו אחר, זו אופציה מעולה.


אבל, גם במקרה של מארז שוקולדים אפשר לשדרג כדי שלא יראה כמו של כולם. הנה לכם כמה רעיונות לשדרוג המארז:

  • הוסיפו בקבוק יין איכותי למארז השוקולדים.

  • אם כבר בקבוק יין, הוסיפו גם זוג כוסות זכוכית.

  • אפשר להוסיף בלונים שיתנו נפח למארז.

  • הוסיפו מפיץ ריח טוב כדי שמקבל המתנה ייהנה מאווירה אחרת.


בושם או מארז קרמים

כאן אתם בהחלט לוקחים סיכון קל. מצד אחד כל גבר או אישה אוהבים להיראות טוב ומטופחים, ובמיוחד להתמרח בקרם גוף איכותי ולהתבשם בבושם משכר. אז אם החלטתם ללכת על זה, העדיפו לרכוש מוצרים בריח שבן או בת הזוג אוהבים. יש תורה שלמה של ריחות, אבל אפשר לרכז אותם בצורה הזאת: מתוקים, חזקים, עדינים, מרירים וכו׳.


משחקי קלפים זוגיים

אז אם החלטתם שיום האהבה הוא היום להצית את חיי הזוגיות, הנה לכם משחקי קלפים מדליקים שמיועדים קצת לשבור את הקרח וגם להוסיף קצת ״פפריקה״ לחיי הזוגיות. תוכלו למצוא מגוון סוגי משחקי קלפים, חלקם נועדו להעמיק את ההיכרות עם שאלונים מדליקים וחלקם נועדו לשפר את היחסים בחדר המיטות, אז תבחרו מה שיותר מדבר אליכם.


למתוכשטים שבנינו - תכשיט מיוחד

תכשיט תמיד יכול לבוא טוב, הרי זו מתנה שנשארת ונשארת למשך שנים. אם בן או בת הזוג בקטע של תכשיטים, תמיד תוכלו להפתיע עם שרשרת יפה, צמיד מהמם או עגילים וטבעות. גם כאן חשוב לשים לב לסגנון של בן או בת הזוג ולהעדיף לבחור סגנון עיצוב מוכר שמאפיין את התכשיטים הקודמים. טוב, מקסימום צרפו פתק החלפה.


כמה מילים לסיום

הבאנו כאן כמה רעיונות מדליקים למתנות לחג אהבה, אבל זכרו שאצל זוגות נשואים כל יום צריך להיום יום אהבה, אז פרגנו אחד לשנייה במילה טובה, בעידוד ואפילו באוזן קשבת, לפעמים זה טוב יותר מכל מתנה אחרת בעולם, ואולי יגרמו לצד השני לשלוח לכם פרחים כמתנת תודה.



פוסטים אחרונים

הצג הכול

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

productName

white-bg
Ribbon
<
<
bottom of page