top of page

טיפים לבחירת סידורי פרחים לאירועים

סידורי פרחים לאירועים הם חלק בלתי נפרד מתכנון האירוע שרוצים לקיים. בין אם מדובר על חתונה, בר מצווה, בת מצווה או אירוע חברה אירוע קטן, אירוע גדול. פרחים מביעים את אופי האירוע על ידי צבעם, על ידי מיקומם ברחבי האולם או בגן אירועים ואפילו על שפת הים או במדבר. פרחים מעבירים רגש חד וברור שכן הם מעוררים כמה חושים במקביל – חוש הראיה, חוש המישוש וחוש הריח.

סידורי פרחים

הצעד הראשון לעיצוב נכון

כמה קווים מנחים שכדאי להביא בחשבון כדי לנסות להעביר את התחושה שרוצים ליצור באירוע על ידי סידורי פרחים:


שלב א' - צריך לבחור פרחים בהתאם לתקופה בשנה בה מתקיים האירוע, האם מדובר באירוע קיץ? אירוע חורף? כמובן שאין טעם להזמין פרחי קיץ במהלך החורף ולהיפך, או להימנע מלנצל את הפריחה בעונות המעבר.


שלב ב' – חובה לשלב את סידורי הפרחים לעיצוב הכללי של האירוע. כלומר, צבע המפות, צבע כיסאות ושאר האלמנטים שרוצים להוסיף לעיצוב הכללי. דבר נוסף, גם מיקום האירוע הוא חלק בלתי נפרד, האם מדובר במקום סגור או פתוח. אם בגן אירועים אז ננסה ליצור הרמוניה עם שאר הפרחים שקיימים כבר בגן אירועים.


שלב ג' – סגנון האירוע משפיע באופן ישיר על סידורי הפרחים. אם מדובר בחתונה שמראש הולכים על קווים "נקיים" וקלאסיים, רצוי לשלב סידורי פרחים בצבעים לבן שמעביר מראה שמרני יותר. מנגד, באירוע אביבי ניתן לזהות מאפיינים כגון סגנון סידור אקלקטי ויותר גמיש בעל מראה אותנטי כאילו נקטף מהשדה.


שלב ד' (חשוב מאוד) – איכות הפרחים זאת אומרת, באיזה שלב הפרחים פורחים, האם הם כבר "תפסו" צורה של עייפים או שהם עדיין נראים טריים ו"פרשים" כך שהצגת הפרחים ברמת הפתיחה האופטימאלית. בצורה זו מתקבלת תצוגה מרשימה ומרהיבה ככל האפשר של הפרחים.


איפה ממקמים את סידורי הפרחים

סידור פרחים לשולחנות

הסידור הקלאסי ביותר הוא סידור פרחים למרכז השולחן. עיצוב הפרחים בצורה הזו מתאים לכל סוג אירוע, הפרחים במרכז השולחן נותנים צבע ועניין לשולחן סידור למרכז שולחן לא יהיה נורא גדול כדי לא ליצור ניכור בין האורחים שיושבים סביב השולחן.

סוג הסידור הזה יכול להיות גם סידור פרחים מרכז שולחן גבוה ואז ניתן ואף רצוי להשתמש בכלי זכוכית עם קישוטי אבנים מבריקות שיוצרות עניין נוסף.


סידור פרחים ב"פינות אווירה"

באירועים רבים, בעיקר בגן אירועים, ניתן למצוא כל מיני "פינות אווירה" להנאת האורחים שנמצאים ברחבי הגן. צמוד לפינות אלו מומלץ למקם סידורי פרחים בצבעים ובסגנונות שונים ובכלים שמתאימים לכך, כמו כליי שיש גדולים. בפינות אווירה אלו ישנם שולחנות נמוכים שעליהם אפשר לשים סידורי פרחים קטנים ונמוכים בעלי צבעים דומיננטיים כמו צבע צהוב, כתום וכחול.


סידור פרחים לבמה או לחופה

באירועים כמו בת מצווה או בר מצווה, ניתן לראות היום שלט גדול עם שם הילד או הילדה אשר חוגגים שעל גבי השלט הזה שזורים פרחים ממש בצפיפות כדי ליצור קיר של פרחים.

את צבע הפרחים וסוג הפרחים כמובן נתון לשיקול דעתו של בעל האירוע אבל כיום גם באירועים כמו חתונה שרוצים ללכת על צבע לבן בדרך כלל, אפשר לראות שיש כאלו ש"יעזו" לשבור את הלבן או עם תכלת או צבע סגלגל ולמיטבי לכת, שושנים אדומות.


טיפ חשוב – כדאי להתייעץ עם אנשי המקצוע

המקצוע שזירת פרחים והידע לצורך סידורי פרחים לאירועים הוא מקצוע חשוב ביותר בעסקי האירועים. ישנם המון מעצבים ומעצבות בשוק שיש להם את הידע הנדרש, את הספקים שלהם וכמובן שהם יודעים את כל רזי המקצוע המלבלב הזה גם כאשר מסתכלים על עלויות.

בעל מקצוע ידע כמעט בצורה מדויקת עלות של פרח שבוחרים בסידורי פרחים. פגישת היכרות עם אנשי המקצוע בתחום סידורי הפרחים יכולה להיות החלטה נבונה שכן התוצאה תהיה הכי קרובה למה שרוצים להגיע ולעיתים קרובות הרבה יותר ממה שציפינו.


לסיכום

כל סידורי פרחים אשר תבחרו, סביר להניח שיראו טוב. בפרחים יש כמעט אפס טעויות אך יחד עם זאת אם משקיעים באירוע גדול ויוקרתי כדאי לקחת איש מקצוע שיעשה בשבילכם את העבודה הקשה.

אם מדובר באירוע אינטימי וקטן אפשר להשתמש בעצות וכמובן לערוך השוואת מחירים מהספקים השונים וכמובן לקחת בחשבון את האביזרים הנלווים לסידורי פרחים, כמו כלי קיבול שונים, קישוטים כמו אבני מיוחדות, חלוקי נחל ועוד.


208 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

productName

white-bg
Ribbon
<
<
bottom of page